پاموکاله انتالیا2
نوشته شده توسط : enitour

آب چشمه پاموکاله دارای خواص درمانی فراوانی است. علاوه بر پاموکاله، در این ناحیه 17 چشم آب گرم دیگر نیز وجود دارد که به سبب فعالیت های آتشفشانی در زیر زمین، آب آنها به دمای حدود 35 درجه سانتیگراد نیز می رسد. از این رو در اطراف این منطقه استخرهای آب گرم متعددی احداث شده اند تا گردشگران و ساکنین ترکیه که به خواص شفا بخشی چشمه های آب گرم اعتقاد دارند، با پرداخت هزینه اندکی از آن استفاده نمایند.

آب چشمه پاموکاله
منطقه پاموکاله در لیست آثار طبیعی اروپا به ثبت رسیده است و شدیدا توسط دولت ترکیه محافظت می شود. برای حفظ آثار طبیعی این منطقه زیبا، هیچ گونه وسیله نقلیه ای اجازه تردد در این منطقه را ندارد. بازدیدکنندگان به جهت جلوگیری از ته نشین شدن مواد معدنی محلول در آب، اجازه ورود به این مکان با کفش را ندارند! همچنین راه رفتن بر روی پلکان های بالایی که جوان تر هستند، به سبب مستحکم نبودن و امکان شکسته شدن، ممنوع بوده و در سراسر مسیر مامورینی برای جلوگیری از تخلفات احتمالی گردشگران، حضور دارند.

نتیجه تصویری برای ‪pamuk castle‬‏

در هنگام بازدید از پاموکاله دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید. بعلاوه پاموکاله مکانی بسیار مناسب برای عکاسان حرفه ای نیز می باشد.

دبی از برترین مناطق توریستی دنیا به حساب می آید. تور دبی را از دست ندهید. اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید تور دبی را در سایت فاینداتور مشاهده کنید. 




:: برچسب‌ها: pamuk castle , آنتالیا , اماکن دیدنی و گردشگری ترکیه , ایالت دنیزلی , بدروم , پاموک کاله , پاموکاله , ترکیه , تور تابستان ترکیه , تور ترکیه , تور گردشگی ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جزیره آناتولی , چشمه های آب گرم ترکیه , دریای اژه , دیدنی های ترکیه , رودخانه مندرس , شهر وان , قلعه pamuk castle ترکیه , قلعه پنبه ای , قلعه پنبه ای ترکیه , گردشگری در ترکیه , مکانهای گردشگری ترکیه , مناطق توریستی ترکیه , مناطق گردشگری ترکیه , منطقه پاموکاله ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: